Překvapuje mě, že v době, kdy pravidelně vyplouvají na povrch další a další informace o katastrofickém stavu městských financí a infrastruktury, se vedení radnice nezdráhá objednávat další poradenské a konzultační služby v oblasti marketingu.
Předmětem smlouvy uzavřené na dobu neurčitou, tedy alespoň do doby než ve vedení města usedne nějaký rozumný hospodář, je obstarávání odborných rešerší, spolupráce s městem na jeho propagaci, poskytování mediálního tréninku, monitorování webů, sociálních sítí apod. Tedy standardní PR servis, který již dnes na odboru kanceláře primátora zajišťují čtyři zaměstnanci v oddělení mediální komunikace. Pro úplnost dodávám, že primátor zřídil ještě další funkční místo pro PR protipovodňových opatření. Samotný primátor má tři asistenty, z nichž minimálně jeden (člen ČSSD) se věnuje zejména jeho osobnímu PR. Pěstování kultu osobnosti, se kterým primátor Staněk na radnici přichází, je však zcela mimo realitu problémů, které má především řešit.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV