Od 2010 má Opava také týdenní TV zpravodaj a na webu videozáznamy zastupitelstev. Na vše jdou z rozpočtu města nemalé částky, například Hláska stojí ročně okolo 1,5 milionu Kč, služby TV Polar přes 1 milion Kč ročně. Proč tedy k tomu všemu přibyla ještě placená inzerce v Regionu Opavsko? A proč zrovna v těchto a ne jiných novinách?
Primátor Víteček (ANO) na červnovém zastupitelstvu vysvětlil inzerci tak, že vedení města považuje za nutné informovat nejen občany Opavy, ale také občany vesnic na Prajzské (ano, přesně tak to řekl), kteří pracují v Opavě, a protože nejsou občany města, nedostávají Hlásku do schránky. Když odhlédneme od faktu, že se dá Hláska zdarma stáhnout elektronicky z webu a je bezplatně k dispozici na podatelně i v MIC, je s podivem, že v inzerci byly informace o tom, kde zaplatit poplatek za odpady, tedy věc, která se týká výhradně občanů města. Inzerce je navíc vytištěna nezvykle velkým písmem a působí dojmem, že jen vyplňuje volnou stranu. Informační hodnota je pro občany jiných obcí nulová, zato se za ni utrácejí peníze z rozpočtu města, tedy daní Opavanů.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV