V Karlovarském kraji je již na první pohled zřejmé, že ODS a ČSSD investují do předvolební kampaně několik milionů. Deklarují sice snížení výdajů a snaží se zaujmout méně tradičními prostředky, ale počet drahých billboardů je nepřehlédnutelný. ODS přiznává, že výdaje na její kampaň dosáhnou kolem čtyř milionů. KSČM na ni vynaloží zlomek, přibližně sedm set tisíc, ale v předvolebních průzkumech poráží ODS na celé čáře.
- CVVM , FACTUM INVENIO , SANEP , SC&C , STEM , Médea Research
Skromná kampaň za skládané stokoruny
Podle předsedy krajské organizace KSČM v Karlových Varech Josefa Murča se na volby připravují déle než rok a využívají finanční prostředky, poskytnuté členy strany a sympatizanty, i peníze uspořené za výsledky minulých krajských voleb. “Předvolební kampaň plánujeme skromnou, protože vydávat velké peníze na podobné předvolební akce nevidíme jako nejlepší využití. Spíše se soustředíme na celoroční činnost a to jak v oblasti kultury, akcí pro děti, tak v rámci zajištění poradenské práce v problematice sociální, a pracovního práva,“ řekl Murčo ParlamentnímListům.cz. Prozradil také, zda má strana sponzory. “Sponzory, kteří by mohli konkurovat sponzorům jiných stran, nemáme. Naši sympatizující se skládají po stokorunách. I za takové sponzorské příspěvky jsme velmi vděčni. Pro naše dárce znamenají často významné odříkání.“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Hana Čechová