Pardubičtí silničáři zaplatili stovky tisíc za údajné setkání s obchodními klienty. Jejich jména tají. Stejně tak agentura, která to vyfakturovala. Hejtmanovi je to jedno

1. 12. 2017 13:08

ParlamentníListy.cz byly opakovaně upozorněny na nejasné marketingové aktivity a smlouvy, které uzavírá Správa a údržba silnic Pardubického kraje. Naše redakce má k dispozici smlouvy za téměř milion a půl korun, které byly uzavřeny s marketingovou agenturou Máša agency. Za co konkrétně Správa a údržba silnic na Pardubicku platila, je téměř nemožné zjistit.

Pardubičtí silničáři zaplatili stovky tisíc za údajné setkání s obchodními klienty. Jejich jména tají. Stejně tak agentura, která to vyfakturovala. Hejtmanovi je to jedno
Foto: Pardubický kraj
Popisek: Krátké zamyšlení hejtmana Netolického.
reklama
Tak například smlouva o reklamě a propagaci Silničního veletrhu, jednodenní akce, v hodnotě 400 tisíc korun. A za co SÚSPK zaplatí téměř půl milionu? „Strany se dohodly na spolupráci při zajištění reklamy a propagace organizace při konání marketingové akce: Silniční veletrh 2017 (dále jen akce), která se uskuteční v pátek 8. září 2017 v areálu SÚSPK v Doubravicích,“ stojí ve smlouvě. Bohužel, o jakou konkrétní reklamu a propagaci se jednalo, se nám již zjistit nepodařilo.
 
 
Další nejasnou formulaci plnění nalezneme i ve smlouvě za propagaci a reklamu Dopravní konference, kde může hodnota plnění dosahovat maximálně 300 tisíc. Dodavatel, tedy Máša agency, má za úkol zajistit marketingovou podporu organizace, zajistit reklamní plnění, zajistit marketingové plnění, zajistit setkání s významnými obchodními partnery a také zajistit propagaci Nabídky služeb sloužící hospodářské činnosti objednavatele.  
 
"My vám to neřekneme." Co vy na to, pane sociálně demokratický hejtmane, který nedokážete odepsat na náš email s dotazy?
 
 
Proto jsme se na Máša agency obrátili s dotazem, zda nám mohou ukázat plnění, které pro pardubickou správu silnic vykonaly. Či zda jsou ochotni nám sdělit, o jaké setkání a s jakými významnými obchodními partnery se u Dopravní konference jedná. Bohužel jsme ale neuspěli. 
 
„Obracíme se na Vás v návaznosti na Váš e-mailový dotaz ze dne 29. listopadu 2017 ohledně našeho smluvního vztahu s příspěvkovou organizací Správa a údržba silnic Pardubického kraje. Těší nás Váš zájem o naši společnost a služby, které poskytuje. K Vašemu dotazu jsme však nuceni uvést, že naše společnost zásadně nekomentuje vztahy se svými obchodními partnery, v minulosti tak nečinila a ani do budoucna nehodlá své obchodní vztahy jakkoliv komentovat,“ sdělil naší redakci ředitel agentury Radek Mašík. 
 
Toto jsou jenom příklady, jak pardubické správa silnic nakládá se svými financemi. Při pohledu do registru smluv je zřejmě, že za svoji vlastní propagaci utrácí velké peníze. Za co konkrétně? Nad tím visí značný otazník. 
 
 

 

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

reklama

autor: B. Richterová a T. A. Nový

reklama


Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

Zdechovský: Kdo straší plynem a ropou, zamrzl v 90. letech. Konec vlivu Ruska!

12:51 Zdechovský: Kdo straší plynem a ropou, zamrzl v 90. letech. Konec vlivu Ruska!

„Prokaučoval to!“ „Ať se pan Hamáček probere a buď začne dělat svou funkci pořádně, nebo ať se seber…