Je to nejznámější český politický lobbista, hlavní stratég politických kampaní Miloše Zemana, strůjce prezidentské kampaně a také ten, kdo vymyslel nápad s legendárním autobusem Zemákem.
„Většinu svého života jsem se pohyboval kolem politiků a politiky. Vím proto, že každá politická kampaň je otázkou týmu a osobnosti, která ho vede,“ řekl Miroslav Šlouf, který, ačkoli zmizel z politiky (či spíše jejího pozadí), rozhodně do důchodcovských bačkor zatím vklouznout nehodlá. Přesto přiznal, že pod palbou dotazů, které se na něj sesypaly ve čtvrtek v Autoklubu během semináře, již dlouho nebyl.
Popsal pak mimo jiné to, jak před lety spolupracoval s Vlastou Štěpovou na kampani ČSSD. „Byla vyškolená ve Velké Británii, ale bylo jasné, že ty její poznatky nejdou v Česku aplikovat do praxe. Je zde jiné prostředí, jiná mentalita lidí,“ podotkl Šlouf, o kterém se ví i to, že pomáhal opakovaně v předvolebních kampaních i Miloši Zemanovi – včetně prezidentské volby, která se poprvé v České republice uskutečnila formou přímé volby občanů.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Alena Hechtová