Podle něj je řada řešení Dobešovy koncepce v praxi nerealizovatelných a nerealizovaných, řada dalších konceptů je naopak nedodělaných a polovičatých a nebo zkrátka dané koncepty podle sociálnědemokratického stínového ministra zcela chybí.
Polovičatě je dle slov Marcela Chládka například řešena věc předškolního školství, kdy koncept firemních školek se stává všespasitelným. „To je samozřejmě zcela naivní řešení," rozčiluje se Chládek prostřednictvím svého profilu na serveru ParlamentníListy.cz.
Oblast, kterou Dobešova koncepce neřeší podle Marcela Chládka vůbec, jsou vysoké školy. Chládkovy také připadá, že celá Dobešova koncepce stojí na testování, které prý odevšad vykukuje jako jakési zaklínadlo. Ve školském systému se objevují jak státní maturity, tak testování žáků 5. a 9. tříd.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: pal