Miliony korun podle Deníku N Klíma krátce před svým koncem rozdal bez toho, aby zdůvodnil, proč si je dané médium zaslouží. V poslední lednový den podle serveru Úřad vlády uzavřel smlouvu na nákup mediálního prostoru s agenturou Lion Communications a zaplatil za to přes 7,5 milionu korun bez DPH, která později zadávala do vládou vybraných českých médií reklamní spoty a tištěnou inzerci. Metodu pro rozdělení peněz vláda v zadávací dokumentaci nijak neobjasnila.
Vláda podle zjištění serveru poskytla pouze finální seznam tištěných, internetových a dalších audiovizuálních médií, kterým stát za reklamní prostor v některých případech pošle až stovky tisíc korun, a nebylo nikterak specifikováno, jak Úřad vlády média vybral. „Pouze napsal, že dodavatelé se zavazují reklamu umístit ‚do segmentů médií (mediatypů a subtypů uvedených v mediálním plánu) tak, že budou splněny veškeré parametry příslušných nákupních jednotek zásahu dle jednotlivých mediatypů,‘“ upozornil Deník N na to, že žádná dokumentace k výběru neexistuje.
Exhejtman Jihomoravského kraje Michal Hašek k tomu zmínil, že přitom vláda poukazuje na to, že „údajně není na valorizace penzí a bůh ví na co všechno pro obyčejný lid“, a „mezitím se v tichosti činil bývalý zmocněnec přímo na Úřadu vlády“.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: rak