Podle něj je důvod pro vstup na trať na jih Čech chybějící dálnice mezi Prahou a Českými Budějovicemi, ale i modernizace železnice mezi oběma městy. České dráhy podle něj navíc tuto trať dlouhodobě zanedbávají a kvůli zastaralosti na ní využívají nejstarší techniku, kterou mají k dispozici, dodal.
Mezi Prahou a Ostravou bude podle Novotného jezdit osm párů vlaků, což zajistí čtyři soupravy. Dopravce předpokládá, že z celkových 10 000 cestujících denně se mu podaří získat třetinu. V každém vlaku by tak podle závislosti na denní době mělo jet mezi stem a dvěma sty pasažérů. Cena jízdenek zatím není přesně stanovena, ale nebude se lišit od nabídky konkurence, dodal Novotný.
Leo i do Vídně

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: jhe