Výuka totiž nesmí být náročná, aby děti nestresovala, píše Bašta v ironickém tónu. Proto je třeba omezit krasopis, matematiku, zjednodušit gramatiku a především odstranit jakýkoliv náznak disciplíny, toho nejhoršího dědictví dob minulých, převážně totalitních. Podle Bašty dokonce již vadí i školní zvonění, neboť děti stresuje.
„Cestu ke světlým zítřkům názorně ukazuje inkluze, dnes prosazovaná vlastně i v mateřských školkách – normou bude úroveň dvouletého dítěte, ty tříleté a čtyřleté se jejich tempu budou muset přizpůsobit. Dostanou tak patřičnou průpravu pro základní školu, kde rychlost a kvalitu výuky již dnes určují ti nejpomalejší a nejhůře vychovaní a vychovatelní,“ píše dále Bašta.
- Celý text je ZDE
Podle něj se zdá, že ideologové vytvoření nového evropského člověka se rozhodli ignorovat Gaussovu křivku inteligenčního kvocientu a základní vzdělání přizpůsobují schopnostem podprůměrné části populace. „Zatím nám neodpověděli na kardinální otázku – čím se budou živit absolventi vzdělávacího systému, který jim nepředá dosud obvyklou a nutnou míru základních znalostí, přičemž (což je mnohem závažnější) téměř znemožní jejich socializaci. K tomu, abychom pochopili důsledky podobných experimentů v základním školství, nemusíme zapojovat svoji představivost. Stačí navštívit nejbližší no-go zónu a prostudovat sociologická data o nezaměstnanosti a kriminalitě tamní mládeže. Budeme mít onu vytouženou inkluzivně vzdělanou vícerychlostní Evropskou unii jako na dlani,“ uvádí Bašta.
Nelze podle něj přehlédnout, že unijní systém školního vzdělávání spolu se současnou podobou sociálního státu vychovává ty nejhorší nepřátele evropské civilizace. „Mladíci z předměstí západoevropských velkoměst poměrně často zapalují školy a auta a další majetek, ale neváhají čas od času zabíjet své spoluobčany, údajně z náboženských důvodů,“ podotýká Bašta.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vam