Odstartoval 2. ročník pop-up butiku Unique Unique věnovaný celé rodině

16.05.2012 14:40 | Zprávy

Od pondělí 14. května do středy 23. května se v rezidenci Mostecká 21 v Praze 1 koná již druhý ročník projektu Pop-Up Boutique Unique Unique s tématem All For Family. Jak už název napovídá, na své si zde přijde celá rodina. Cílem organizátorů bylo vytvořit jedinečný, časově omezený prostor, v němž se harmonicky propojí kvalita a elegance s aktivitou, energií, kreativitou a hravostí.

Odstartoval 2. ročník pop-up butiku Unique Unique věnovaný celé rodině
Foto: tan
Popisek: 2. ročník pop-up butiku Unique Unique

V průběhu deseti dnů se v tomto unikátně architektonicky pojatém prostoru, jehož autorem je architektonické studio Mimolimit pod vedením uznávané architektky Barbory Škorpilové a Kataríny Varsové, návštěvníci setkají s prezentacemi, konzultacemi, degustacemi, speciálními nákupními příležitostmi, soutěžemi a dalšími aktivitami partnerů, kteří aktuálně představují top kvalitu v oblasti bydlení, designu, módy, finančních služeb či gastronomie. „V letošním roce klademe ještě větší důraz na doprovodný program jednotlivých dnů,“ říká Lucie Češpivová, jednatelka pořádající agentury Dorland.

Unique Unique je letos určen celé rodině. Na své si zde přijdou všichni, kteří ve svém životě vyhledávají kvalitu, nejmodernější trendy, ale i odpočinek a zábavu. Myslí se zde na moderní, aktivní ženy, muže i rodiny s dětmi. Ti všichni zde získají množství zážitků nejen z aktuálních prezentací mnoha známých firem, ale využít mohou i speciální nákupní příležitosti a bohatou nabídku aktivit z doprovodného programu. Také letos přijali pozvání zúčastnit se projektu prestižní partneři ze všech oblastí životního stylu, ať už se jedná o bydlení, design, finanční poradenství, módu, gastronomii nebo nejrůznější požitky. Návštěvníci se mohou setkat s produkty a službami firem Erste Premier, Exx, Caldera Spas, DeLonghi, Innex, Hypnose, Miele, Moser, Stockist, Vibel, Bang & Olufsen a mnoha dalších. Každý den bude zaměřen na některé z komplexnějších témat souvisejících s životem moderní a aktivní rodiny. Kromě prezentací, konzultací, speciálních nákupních aktivit či soutěží se návštěvníci mohou těšit např. na degustace koňaků společnosti U staré studny, doutníků a kubánských rumů firmy Tabak Invest, čokoládových specialit od Mon Chocolatier, kulinářské show nebo dětský program s workshopem.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PR článek

Mgr. Libor Vondráček byl položen dotaz

Kritizujete migrační kvóty, ale není to pozdě

Respektive s křížkem po funuse? A kdybyste byli ve vládě, zařídíte nějak naše vyvázání z migračního paktu? Jde to vůbec - jinak než když vystoupíme z EU?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Černochová a Lipavský. Voliči přišli, ale oni nikde. Opět

20:00 Černochová a Lipavský. Voliči přišli, ale oni nikde. Opět

„Když bude třeba chemický útok, tak by lidé měli mít informace, jak se chovat. Pokud to brožurka bud…