Předčít mezinárodní koncerny v nákupu reklamy a stát se předním inzerentem v Česku se může povést podle informací časopisu Týden ministerstvu školství díky sumě, kterou hodlá ministr Josef Dobeš vrhnout do dvou právě dokončovaných projektů. Za ty by se mělo v souhrnu utratit 1,2 miliardy korun, které chce ministerstvo získat z evropských fondů.
První projekt se skrývá za zkratkou OKNO (Obecné kompetence našim občanům) a má prostřednictvím inzerátů naučit čtenáře novin finanční gramotnosti. Zjednodušeně řečeno, jim ministerstvo školství za 580 milionů sdělí, že je hazard zadlužovat se kvůli dovolené, ale o investici do vlastního bydlení už se vyplatí přemýšlet.
Evropská komise varuje už během přípravné fáze
Druhému projektu říkají na ministerstvu Sport (Vzděláváním k vyšším kompetencím v oblasti tělesné kultury a zdravého životního stylu) a plánují za něj utratit 650 milionů korun. Půjde o školení trenérů a i když tvůrci plánují, že trenéry na školení sezvou, přesto má ministerstvo vyrobit řadu filmů a propagačních spotů. Projekty by měly odstartovat už v únoru a březnu tohoto roku.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: jih