Nabídka kvalitních výrobků a služeb, vysoký výkon a odpovědnost vůči společnosti. To jsou jedny z hlavních kritérií, která musela splnit společnost Ahold provozující řetězec obchodů Albert, aby i letos získala Národní cenu kvality. Ocenění v nejvyšší kategorii EXCELENCE vyhrála již potřetí. Co Aholdu ocenění přináší a proč o něj usiloval i letos? Na tyto otázky odpovídal Pavel Mikoška, ředitel kvality maloobchodního řetězce Albert.
Co pro vás znamená již třetí ocenění Národní ceny kvality?
V první řadě je to uznání našeho dosavadního úsilí, které zisku ceny předcházelo. Cena však také představuje závazek, abychom se zlepšovali i nadále. Udělení ceny se zakládá na zhodnocení toho, jak moc se společnost dokázala posunout v oblasti kvality. Již potřetí nám bylo dokázáno, že jsme v onom posunu úspěšní a chceme, aby tomu tak bylo i nadále. Obrovské poděkování za tuto práci patří našim zaměstnancům a také zákazníkům, kteří nás v naší práci inspirují. Národní cena kvality nás zkrátka motivuje nepolevit, dává jasnou odpověď na to, čeho chceme dosáhnout a proč.
Jak se na ocenění podílejí zaměstnanci?
Zaměstnanci mají na ocenění samozřejmě lví podíl, bez nich bychom jej nikdy nezískali. Je příjemné sledovat zvýšení jejich zájmu o ocenění. Zatímco v roce 2011 o Národní ceně ještě téměř nikdo ze zaměstnanců nevěděl, letos už se mě sami několikrát ptali, zda se jejich snaha projevila ve výsledcích hodnocení. Těší nás i jejich dobrovolné zapojování se do projektů a rádi se vší vážností nasloucháme jejich nápadům. Ty následně využíváme ke zdokonalování našich procesů.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: red