Sázíme na kvalitu, její zvyšování zákazníci ocení

07.12.2015 14:00 | Zprávy

"Poctivé výrobky a motivovaní zaměstnanci jsou to hlavní, co zákazníka přiměje se na nákupy k nám vracet," říká Pavel Mikoška, ředitel kvality maloobchodního řetězce Albert, oceněného Národní cenou kvality.

Sázíme na kvalitu, její zvyšování zákazníci ocení
Foto: Albert
Popisek: Ocenění Národní cena kvality ČR předal generálnímu řediteli obchodního řetězce Albert Jesperovi Lauridsenovi (vpravo) a Pavlovi Mikoškovi, řediteli kvality (uprostřed), ve Španělském sále Pražského hradu prezident Miloš Zeman​

Nabídka kvalitních výrobků a služeb, vysoký výkon a odpovědnost vůči společnosti. To jsou jedny z hlavních kritérií, která musela splnit společnost Ahold provozující řetězec obchodů Albert, aby i letos získala Národní cenu kvality. Ocenění v nejvyšší kategorii EXCELENCE vyhrála již potřetí. Co Aholdu ocenění přináší a proč o něj usiloval i letos? Na tyto otázky odpovídal Pavel Mikoška, ředitel kvality maloobchodního řetězce Albert.

Co pro vás znamená již třetí ocenění Národní ceny kvality?

V první řadě je to uznání našeho dosavadního úsilí, které zisku ceny předcházelo. Cena však také představuje závazek, abychom se zlepšovali i nadále. Udělení ceny se zakládá na zhodnocení toho, jak moc se společnost dokázala posunout v oblasti kvality. Již potřetí nám bylo dokázáno, že jsme v onom posunu úspěšní a chceme, aby tomu tak bylo i nadále. Obrovské poděkování za tuto práci patří našim zaměstnancům a také zákazníkům, kteří nás v naší práci inspirují. Národní cena kvality nás zkrátka motivuje nepolevit, dává jasnou odpověď na to, čeho chceme dosáhnout a proč.

Jak se na ocenění podílejí zaměstnanci?

Zaměstnanci mají na ocenění samozřejmě lví podíl, bez nich bychom jej nikdy nezískali. Je příjemné sledovat zvýšení jejich zájmu o ocenění. Zatímco v roce 2011 o Národní ceně ještě téměř nikdo ze zaměstnanců nevěděl, letos už se mě sami několikrát ptali, zda se jejich snaha projevila ve výsledcích hodnocení. Těší nás i jejich dobrovolné zapojování se do projektů a rádi se vší vážností nasloucháme jejich nápadům. Ty následně využíváme ke zdokonalování našich procesů.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: red

RNDr. Luděk Niedermayer byl položen dotaz

Dotace

Jestli někomu byly dotace vyplaceny neoprávněně, neměl by za to nést také ten, kdo vyplacení schválil odpovědnost? Proč tohle nikdo neřeší?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Zděšení rodiče si posílají leták, který v Praze našli ve škole

12:30 Zděšení rodiče si posílají leták, který v Praze našli ve škole

Značné kontroverze budí informační leták Státního zdravotního ústavu (SZÚ) varující před šířením žlo…