Které z menších stran byste hodili svůj hlas?Anketa
Současný návrh radního pro dopravu Adama Scheinherra ohledně navýšení částky o 365 korun ročně, je podle Bellu spíše marketingovým tahem vymyšleným od stolu. „Může se tak stát, že v příštích letech radní přistoupí k většímu zdražování, protože jim tato líbivá částka nebude stačit. Souhlasím s tím, že máme jednu z nejlepších sítí MHD na světě, a na druhou stranu taky jednu z nejlevnějších. Na rozvoj a udržitelnost infrastruktury jsou peníze potřeba. Na druhou stranu musím opět zopakovat, že bych od vedení města čekal, že bude mít dlouhodobý koncepční plán i s potenciálním navýšením cen jízdného, a ten plán představí Pražanům, aby se na něj mohli připravit,“ poznamenal.
Zároveň se svěřil s obavou, že by lidé po zdražení jízdenek MHD mohli zase přesednout do aut. „Vzhledem k tomu, že silniční infrastruktura v Praze má k dokonalosti opravdu daleko, je možné, že by to vedlo k tvorbě delších kolon a k celkovému zhoršení situace v Praze,“ řekl.
Závěrem se vyjádřil i k tomu, že Praha zvažuje novou vizuální podobu tramvají. Podle Bellu však investice do brandingu není něco, co by nepočkalo rok nebo klidně celé volební období. „Je to až jedna z posledních položek, které reálně Prahu trápí a ovlivňují spokojený život lidí v Praze. Když už k tomu ale přistoupíme, tak postupné řešení, kdy se začnou nově brandovat jen nové tramvaje, je jedinou rozumnou variantou,“ uzavřel.
Mgr. Alexander Bellu, MBA
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vef