„Neotvírat!“ I takové nápisy mohou vidět cestující brněnskou MHD na oknech – a to v těch vozech, na nichž je nalepena reklama primátorky Markéty Vaňkové a její ODS. Podle generálního ředitele Dopravního podniku města Brna Miloše Havránka jde o součást služeb pro objednatele reklamy. Mnozí klienti nechtějí být totiž otevřením oken deformovaní.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vef
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.
Vystoupení z EU
Nemyslíte, že když vystoupíme z EU, vedlo by to jen k tomu, že by se rozhodovalo o nás bez nás? Protože na evropském trhu jsme dost závislý.
Další články z rubriky

12:15 Holec: Fiala na orbitu totálního šílenství
Petr Fiala se vznáší mimo realitu. Anebo popírá sám sebe, jak jej všichni známe. Petr Holec na jeho …
- 11:02 Zaorálek naložil ČT za Ukrajinu. Ale na drátě byla Nerudová
- 8:13 Jak učit o LGBT a vyřešit odpor rodičů. Prague Pride a Univerzita Karlova společně
- 21:32 „Oni se tím už vůbec netají.“ Rajchl v šoku po slovech Pavla
- 14:02 ČT, Respekt, rozhlas, Člověk v tísni. „Úderka“ navštíví i vaše děti
- 12:02 „Důchod 11 tisíc. Jak z toho vyžít?“ Fialu nezachránila ani Pazderková