Víte, že si platíte partu kolem Kliniky? Dokonce dvakrát. Přes velmi podivnou firmu

16. 8. 2019 22:30

Komentátor Michal Půr se na serveru Info.cz vyjádřil k webu a2larm. Podle jeho slov lidé na tento web přispívají vlastně dvakrát – z daní přes Ministerstvo kultury a z koncesionářských poplatků. Ptáte se, jak je to možné?

Víte, že si platíte partu kolem Kliniky? Dokonce dvakrát. Přes velmi podivnou firmu
Foto: Repro Facebook
Popisek: Návštěva z Kliniky na SŽDC

Půr píše o webu a2larm.cz v souvislosti s vyklízeným squatem Klinika v centru Prahy. Osazenstvo podle Půra tvořili zčásti redaktoři veřejnoprávního rádia Wave. „Ale zdá se, že praxe, kdy daňoví poplatníci platí pohodlný život levicovým extremistům, jde mnohem více do hloubky,“ poznamenal Půr a zaměřil se právě na A2larm.

Na tomto webu podle jeho slov působí hned několik výrazných postav ultralevicové scény. Jmenuje například Stanislava Bilera a Apolenu Rychlíkovou. „Když je budete pozorně sledovat ve veřejném prostoru, zjistíte, že jejich příjmy tvoří takřka výhradně peníze daňových poplatníků,“ dodal Půr. 

Původní text ZDE

Jeho pozornosti pak neuniká ani to, že vydavatelem A2larmu je „neziskovka“ A2, jež na svůj magazín loni dostala takřka třímilionový grant od Ministerstva kultury. Ale nejen to, i nějaké finance od pražského magistrátu. Zástupci A2 však tvrdí, že financování A2larmu je nezávislé a rozpočet pokryt společností Nodus Technologies. Ta však ani v současné době neexistuje, navíc před tím byl jedním z jednatelů muž, na něhož byly napsány desítky společností, sídlících na adrese, kde jsou tisíce dalších ready made společností. Navíc v Nodus Technologies působil i Jan Karabina, provozovatel největšího pirátského serveru v Česku – Ulož.to, píše Půr. 

„O mimořádně podivném financování A2larmu a na něj napojených akivistů ví mnoho i Petr Placák z Babylon Revue, kterou loni ministerstvo z podporovaných projektů škrtlo za krajně podivných okolností,“ rozkrývá Půr.

A2 pak také dle jeho slov spolupracuje s Českým rozhlasem, s nímž uzavírá barterové smlouvy, Rychlíková je například jeho externí komentátorkou. Biler je pak zase scenáristou České televize. „Zarážející je jedno. Vždy se jedná o peníze daňových poplatníků určené jen jednomu názorovému proudu,“ dodal Půr se slovy, že v případě, že dotaci dostává Biler, Rychlíková a spol., měl by ji dostat i Petr Hampl a celý jeho Spolek heterosexuálního bílého muže.

 

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

autor: vef

Bety.cz - magazín nejen pro mámy - horoskopy, recepty, diskuse, soutěže

Bety.cz TESTOVÁNÍ - Testujte s námi nové produkty či služby a o své názory a doporučení se podělte s ostatními čtenářkami Bety.cz.

Prostřeno.cz - recepty on-line - vaření, recepty, gastronomie

reklama
Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

Plukovník Šlachta promluvil. I o kauze Nagyová. Mnohým se to nebude líbit

8:51 Plukovník Šlachta promluvil. I o kauze Nagyová. Mnohým se to nebude líbit

V pořadu Téma 90 na ČT24 byl hostem bývalý ředitel Útvaru pro odhalování organizovaného zločinu Robe…