Zápory Miloše Zemana podle sociologického šetření agentury STEM/MARK byly především politická minulost a jeho arogance. Každý pátý člověk ho nevolil právě kvůli těmto dvěma věcem. Dále proto, že je nesympatický, nedůvěryhodný, samolibý a vulgární. „U Miloše Zemana byla obava z toho, že se bude chovat arogantně a hrubě - že to bude restaurace 4. cenové skupiny,“ míní pro ČT ředitel agentury Jan Tuček.
„Z debat získali voliči, kteří nevolí Zemana, pocit, že si myslí, že všechno ví nejlépe. Potenciální voliče to částečně odpuzovalo,“ dodal.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
autor: jno
Na co podle vás tak strašně potřebujeme Ukrajince?
A jste nebo nejste pro jejich zařazení do českého sociálního sytému? Jaké konkrétní dávky by jim dávalo ANO, kdybyste byli ve vládě? A komu? Všem Ukrajincům?
Další články z rubriky

20:40 Zcela otevřený Orbán: Vyhlídka na evropské zemětřesení
Viktor Orbán v rozhovoru shrnul, z čeho pramení evropské problémy a proč Evropa míří k porážce. Sám …
- 18:00 „Jedete v dozimetru, bitcoinu, kampeličce“. Jiří Pospíšil neposlouchal rád
- 16:05 Ceny se tu blíží Západu, životní úroveň mnohem méně, rozebírá ekonom
- 5:30 Havel jim udělil milost. Pravda o únosu letadla z majora Zemana
- 20:37 Loutkáře máte v Rusku, soptila Leyenová. Sype se jí prý i vlastní frakce
- 12:45 Poučování lůzy z festivalového luxusu. Holec zdraví Vary