Většina taxi dispečinku přešla na náhradní program - rozvoz zboží, jídla, balíčků a tak dál. Jak hlásí pan Krátký z dispečinku Liftaga, „práci řidičů zajišťuje a zlepší tím mobilitu ve městě“. Nemá pravdu, krade práci těmto dopravcům, kteří se danou službou přímo zabývají a mají k ní příslušná povolení, například Rohlík, Alza, Dámejídlo a jiní, kteří ale mají své vozy, na tyto služby vybavené a přizpůsobené, včetně povolení a jiných dalších předpisů a nařízení, např. hygienické předpisy a odpovědnost řidiče, pojištění nákladu a např. školení z veterinární správy pro přepravu zvířat.
Pan Krátký z Liftaga a ostatní zprostředkovatelé taxi míchají jablka s hruškami, ale hlavně, oni tím mají svůj byznys a příjem zajištěn formou provize z realizované zakázky.
Svým dominantním postavením vydělávají na úkor všech řidičů v daných odvětvích a řidičů taxi, kteří začínají vozit pečivo, vonící jídlo, špinavé balíky a následně přepravují zákazníky. Je to nesmysl a ve vztahu k zákazníkovi zcela nepřijatelné, a to i z pohledu zákona č. 111/1994 Sb.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV