Pokud si dnes zapnete televizi a to jakoukoli stanici bez rozdílu, zda se jedná o veřejnoprávní ČT nebo o komerční subjekt, tak na vás v každém záběru ohledně multikulturního šílenství smutně kouká vždy nějaké děcko nejlépe se slzami v očích, které drží v náručí nejspíše jeho rodič. Tak totiž zní nařízení z Evropské unie ovlivňující Českou televizi. Na vysílání komerčních televizí mají zase největší zájem Spojené státy americké, které celé to multikulturní šílenství spoluzavinily. Ta propaganda je tak ohavná, že se některé takové záběry vysílají stejné a to několikrát za sebou. Je to proto, že dá velkou práci všem světovým televizním společnostem dělat stále nové a nové záběry se smutnými dětskými tvářemi.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV