„Kolaps Centrálního registru vozidel po 31. březnu 2014 jsem nemohl připustit. Postup prodloužení smlouvy s předchozími dodavateli jsem zvolil velmi nerad, ale předchozí vedení resortu dopravy mě postavilo do situace, kterou nešlo řešit jiným způsobem,“ vysvětlil ministr dopravy ParlamentnímListům.cz.
V řadě firem podřízených Ministerstvu dopravy jste udělal zásadní personální změny. Už se nějak pozitivně projevily v řízení a hospodaření těchto podniků?
Po svém nástupu na post ministra jsem skutečně postupně inicioval řadu personálních změn v organizacích resortu dopravy, v jejich správních a dozorčích radách. Na detailní hodnocení je ještě příliš brzy, ale obecně mohu říci, že směřujeme k tomu, aby se naše resortní organizace staly znovu důvěryhodnými a chovaly se transparentně.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Libuše Frantová