Klienti Komerční banky, kteří si doposud nezřídili nové produkty a chtějí zůstat u těch současných, se již brzy mohou octitnout bez svého internetového bankovnictví. Banka již delší dobu vlastníky účtů varuje, že buďto přejdou na nové služby v rámci jejího nového bankovnictví KB plus, anebo jim zruší účty v internetovém a mobilním bankovnictví.
Kdo převod služeb neuskutečnil, jelikož například nesouhlasí s nabízenými novými produkty, nejspíš si již vyslechl varovné hovory od banky, které nyní začaly doplňovat i maily, kde klienti dostávají „ultimátum“. Právě to obsahuje pevné datum a informaci, že pokud do měsíce na nové podmínky banky nepřistoupí, budou bez přístupu ke svému účtu.
„Jak už jsme Vás informovali, všechny naše klienty postupně převádíme do nového bankovnictví KB. Řada přišla i na Vás. Na svůj přechod máte už jen měsíc. Neodkládejte ho prosím, jelikož stávající internetové a mobilní bankovnictví brzo skončí,“ dozvídají se lidé.
Následuje odstavec, kde jim banka sděluje, co bude následovat, když smlouvu o nových službách nepodepíšou. „Pokud své služby nepřevedete, budeme Vám muset poslat písemnou výpověď služeb přímého bankovnictví. Nebudete tak moci obsluhovat své produkty v internetovém ani mobilním bankovnictví,“ dozvídají se lidé s datem, od kdy budou bez bankovnictví.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Radek Kotas