Na tuto trasu totiž byla zrušena soutěž, která bude nahrazena podepsáním smlouvy s jediným dopravcem, společností RegioJet, na patnáct let. "Už nyní je jasné, že bude soukromý dopravce nárokovat vyšší dotace od státu i krajů a že si zároveň vybere na lince ty nejlukrativnější časy, což se negativně podepíše na ekonomické situaci Českých drah,“ uvedl k tomu poslanec František Laudát.
To ale Radim Jančura odmítá. „Když objednavatel určuje jízdní řád, jak si my můžeme vybrat lukrativní časy? Chápete, co jste řekl za nesmysl? Obdobně již dlouhé roky kraje soutěží regionální autobusy, copak jezdí jen v lukrativních časech? Jezdí dle jízdního řádu, který je schválený krajem nebo organizátorem,“ vysvětluje šéf RegioJetu.
Další, co mu ve vyjádření poslanců vadí, je kritika, že časové jízdenky z RegioJetu nebudou platit u Českých drah (ČD). Jenže to prý jeho vina není.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: pan