Umírněný muslim sledoval své souvěrce u Jílkové a chytal se za hlavu: Žijí mimo realitu. Lidé je budou nenávidět čím dál víc

20.01.2017 10:56

Umírněný muslim Hatem Berrezouga se na svém facebookovém profilu ještě vrátil ke čtvrtečnímu pořadu Máte slovo.

Umírněný muslim sledoval své souvěrce u Jílkové a chytal se za hlavu: Žijí mimo realitu. Lidé je budou nenávidět čím dál víc
Foto: Hans Štembera
Popisek: Demonstrace Muslimové proti terorismu. Předtím se několik muslimů zúčastnilo křesťanské bohoslužby v kostele Nejsvětějšího Srdce Páně
reklama

Nejprve uvedl, že muslimové nejsou tak nebezpeční, jak si myslíte. „Prostě žijí mimo realitu,“ konstatoval.

Na druhou stranu přiznal, že nemají žádnou sebereflexi a nechtějí ani poslouchat, co jim ostatní říkají. „Slovo frustrovaný padlo, ale proč? Protože většina Arabů kouká na ženy jako na sexuální objekt a mnoho z těch Arabů, kteří si vzali Češky, je přesvědčili, že na ně Češi koukají stejně, což se ve skutečnosti neděje. Touha, aby jeho žena nepřitahovala žádnou pozornost, měla opačný efekt mimo jeho prostor. Je mi líto těch dvou paní, které musely mít špatnou zkušenost, jelikož znám spoustu případů, jak Češky byly úplně omezované kvůli arabské mentalitě,“ uvedl Berrezouga.

Problém Západu podle něj je, že všechno, co dělá, buď považuje za univerzální, nebo se snaží to násilně exportovat mimo svůj prostor, viz demokratizace arabského světa. „Podle mého názoru se musí jasně říct, že ty univerzální zákony z historického hlediska řešily jen odluku státu od církve a je nepoctivé je používat na nově vzniklou realitu – soužití s islámem v Evropě. Myslím, že to je, co Stropnický řekl, že problém leží v tom, že je třeba definovat zákony lépe, jelikož už neslouží nové realitě,“ prohlásil Hatem Berrezouga.

Muslimové si podle něj musí uvědomit také to, že je lidé budou čím dál tím víc nenávidět. „Nejen protože jsou vnímáni, že prosazují jenom to své, ale navíc nutí celý systém, aby se lépe definoval, aby mohl být funkční pro své vlastní potřeby. A tady nejde jen o šátek ve škole, ale jakmile se tím začne, tak se strhne lavina a budou paralelní zákony jako v Anglii či Německu, jak řekl Kuras, kde se ženy vůbec nemůžou rozvádět, i přes to násilí, které je na nich pácháno, protože o nich rozhodují muži s ideologií a paralelními zákony z arabského světa. A tohle je skutečnost, kterou si musíme jako muslimové přiznat, a stačí vám připomenout tu rodinou komisi v Praze a jaké škody napáchala, a kolik životů žen zničila.“

Problém je podle něj také v tom, že jsou někteří muslimové pobouření a říkají, tohle není islám. „Ale můžu vás ujistit, že všechny tyhle škody páchané v Evropě se dějí ve jménu islámu a ti chlapi se považují za pravověrné muslimy, a pak jak se v tom má laik i právní systém vyznat?“ podotkl.

Myslí si také, že školy mají být univerzálním prostředím. „A až na univerzitě a ve věku dospělosti, lidi mohou projevovat, co chtějí, pak už jsou sami zodpovědní. A pořád musím upozornit, že je to můj názor v cizím prostředí, které je evropské, protože kdyby se Evropani snažili prosazovat jen desetinu toho, co my chceme, aby bylo tolerováno, vůbec by to neprošlo, a to i tamním zákonem. Nevím, jestli jsou moje slova jasná, přestaňme ten systém používat špatně, jinak se bude brzo obracet proti všem,“ vyzval Berrezouga závěrem.

Celý text příspěvku Hatema Berrezougy na jeho facebookovém profilu:

Máte slovo? Já už nemám, ale z toho můžeme vyvodit následující:

1. Muslimové nejsou tak nebezpečení, jak si myslíte. Prostě žijí mimo realitu.

2. Žádná sebereflexe a nechtějí ani poslouchat, co jim ostatní říkají. Ano, je to pravda, Češi v tom vyrostli a nekoukají na jejich ženy, jak my na ně drze a frustrovaně čumíme. Slovo frustrovaný padlo, ale proč? Protože většina Arabů kouká na ženy jako na sexuální objekt a mnoho z těch Arabů, kteří si vzali Češky, je přesvědčili, že na ně Češi koukají stejně, což se ve skutečnosti neděje. Touha, aby jeho žena nepřitahovala žádnou pozornost, měla opačný efekt mimo jeho prostor. Je mi líto těch dvou paní, které musely mít špatnou zkušenost, jelikož znám spoustu případů, jak Češky byly úplně omezované kvůli arabské mentalitě.

3. Ohledně svobody vyznání a manifestování. Je to v Listině, a co Stropnický říkal, je správné. Ale problém Západu je, že všechno, co dělá, buď považuje za univerzální nebo se snaží to násilně exprotovat mimo jeho prostor, viz demokratizace arabského světa. Podle mého názoru se musí jasně říct, že ty univerzální zákony z historického hlediska řešily jen odluku státu od církve a je nepoctivé je používat na nově vzniklou realitu - soužití s islámem v Evropě. Myslím, že to je, co Stropnický řekl, že problém leží v tom, že je třeba definovat zákony lépe, jelikož už neslouží nové realitě.

4. Co si muslimové musí uvědomit je, že je lidé je budou čím dál tím víc nenávidět, nejen protože jsou vnímáni, že prosazují jenom to své, ale navíc nutí celý systém, aby se lépe definoval, aby mohl být funkční pro své vlastní potřeby. A tady nejde jen o šátek ve škole, ale jakmile se tím začne, tak se strhne lavina a budou paralelní zákony jako v Anglii či Německu, jak řekl Kuras, kde se ženy vůbec nemůžou rozvádět, i přes to násilí, které je na nich pácháno, protože o nich rozhodují muži s ideologií a paralelními zákony z arabského světa. A tohle je skutečnost, kterou si musíme jako muslimové přiznat a stačí vám připomenout tu rodinou komisi v Praze, a jaké škody napáchala, a kolik životů žen zničila.

5. Problém je v tom, že jsou někteří muslimové pobouření a říkají, tohle není islám, ale můžu vás ujistit, že všechny tyhle škody páchané v Evropě, se dějí ve jménu islámu a ti chlapi se považují za pravověrné muslimy a pak jak se v tom má laik i právní systém vyznat?

6. Interpretace koránských veršů o šátku není jednoznačná a o tom napíšu podrobný blog, jaké mají slova chimár a hižáb etymologický a historický význam v kontextu.

7. Ukázat Evropanům fotky z minulého století, je jako jim říct jinak, koukejte znovu na film "Návrat do budoucnosti", to je historická etapa, kterou lidé překročili a nechtějí se k ní vracet.

8. O věku Ájši se vedou spory, jelikož ty výroky vznikly až dvě století po jeho smrti a neodpovídají jejímu skutečnému věku před a po emigraci. A to je ten problém, když se muslimovi pletou tradice s Koránem a začíná obhajovat neobhajitelné. O tom také napíšu podrobný blog, a jak vůbec vznikla ta "neomylná" tradice.

9. Můj osobní názor je, že školy mají být univezální prostředí, a až na univerzitě a ve věku dospělosti, lidi mohou projevovat, co chtějí, pak už jsou sami zodpovědní. A pořád musím upozornit, že je to můj názor v cizím prostředí, které je evropské, protože kdyby se Evropani snažili prosazovat jen desetinu toho, co my chceme, aby bylo tolerováno, vůbec by to neprošlo, a to i tamním zákonem. Nevím, jestli jsou moje slova jasná, přeštaňme ten systém používat špatně, jinak se bude brzo obracet proti všem.

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

reklama
autor: vam
reklama


Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

Koněv pryč: Ubohost? Foldyna „chytl rapla“. Ozvala se i známá europoslankyně

13:26 Koněv pryč: Ubohost? Foldyna „chytl rapla“. Ozvala se i známá europoslankyně

Socha maršála Koněva je pryč a poslanec Jaroslav Foldyna se zlobí. Přesun pomníku z veřejného prostr…