Chystá se další korupční prostor pro známou francouzskou firmu?

24.11.2015 19:20 | Zprávy

Propagaci politických stran a kandidátů na billboardech by nově rád zakázal senátor Václav Láska zvolený za zelené. Podle něj je billboardová kampaň nákladná a málo informativní pro voliče, a proto jeho návrh zákona zakazuje veškerou politickou reklamu na plochách větších než 8 m2.

Chystá se další korupční prostor pro známou francouzskou firmu?
Foto: Hans Štembera
Popisek: Senátor Václav Láska

Na Láskově záměru nejvíc udiví právě rozměr povolené billboardové plochy: nahrává totiž jasně jediné společnosti, a to JCDecaux. Ta je nechvalně známá svou kontroverzní smlouvou s hl. m. Prahou ohledně městského mobiliáře podepsanou v roce 1994, symbolem extrémně dlouhých kontraktů mezi samosprávou a soukromým sektorem. Jenže ta se možná chýlí ke konci, protože by ji město rádo upravilo, případně vypovědělo. Což se samozřejmě nelíbí zástupcům francouzské společnosti, kteří vyhrožují městu arbitráží.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Jaroslav Michal

Mgr. Karel Krejza byl položen dotaz

Opravdu potřebujeme migranty?

Řada politiků včetně vás tvrdí, že ano, protože Evropa stárne a chybí pracovní síla. Ale není to chyba vás politiků, že jste neudělali více pro vyšší porodnost? A s tou prací není spíš problém v tom, že firmy hledají levnou pracovní sílu, že kdyby platili v ČR určitě více, že by nebyl nedostatek záj...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

P. C. Roberts: Konflikt na Ukrajině se vymyká kontrole

15:57 P. C. Roberts: Konflikt na Ukrajině se vymyká kontrole

Neochota nebo neschopnost ruského prezidenta Putina rychle ukončit konflikt s Ukrajinou povede ke st…