Chystá se další korupční prostor pro známou francouzskou firmu?

24.11.2015 19:20 | Zprávy

Propagaci politických stran a kandidátů na billboardech by nově rád zakázal senátor Václav Láska zvolený za zelené. Podle něj je billboardová kampaň nákladná a málo informativní pro voliče, a proto jeho návrh zákona zakazuje veškerou politickou reklamu na plochách větších než 8 m2.

Chystá se další korupční prostor pro známou francouzskou firmu?
Foto: Hans Štembera
Popisek: Senátor Václav Láska

Na Láskově záměru nejvíc udiví právě rozměr povolené billboardové plochy: nahrává totiž jasně jediné společnosti, a to JCDecaux. Ta je nechvalně známá svou kontroverzní smlouvou s hl. m. Prahou ohledně městského mobiliáře podepsanou v roce 1994, symbolem extrémně dlouhých kontraktů mezi samosprávou a soukromým sektorem. Jenže ta se možná chýlí ke konci, protože by ji město rádo upravilo, případně vypovědělo. Což se samozřejmě nelíbí zástupcům francouzské společnosti, kteří vyhrožují městu arbitráží.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Jaroslav Michal

Martin Exner byl položen dotaz

Co by mi jako občanovi přineslo Euro?

A proč se zabýváte jeho zavedením zrovna teď? Vyřeší to snad problém, že naše mzdy jsou podprůměrné, a že je se vše zdražuje a čím dál víc lidí na spoustu věcí pořádně už ani nemá?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Jiří Paroubek: Můžeme se těšit na manipulaci průzkumů veřejného mínění?

14:32 Jiří Paroubek: Můžeme se těšit na manipulaci průzkumů veřejného mínění?

Předseda Ústavního soudu Baxa sdělil, že Ústavní soud odmítá všechny stížnosti na tzv. kvazikoalice.…