V nejedné zemi je rasismus jistě problémem, ale v Česku je tomu jinak. Cizinci byli v naší zemi přijímáni dobře. Až do kampaně HateFree Culture – kampani proti nenávisti, kterou její odpůrci překřtili na „nenávist zdarma“. Podle Šichtařové na tom něco je. Kdyby nebylo této kampaně, placené z velké části ze zahraničních zdrojů, Češi by si možná vůbec nevšimli letáku Lidlu, na němž sehrál hlavní roli černošský model. Kdyby nebylo tlaku shora na boj s nenávistí, většinu občanů by prý tento leták ponechal v klidu.
V blogu na serveru iDnes.cz Markéta Šichtařová napsala, že nebýt peněz ze zahraničí, nikoho by asi nenapadlo kampaň HateFree spouštět.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mp