HateFree pohořela, ale někomu to nestačilo. Ekonomka Šichtařová píše o nové kampani, placené ze zahraničí

10.03.2017 10:35 | Zprávy
autor: mp

Češi, Moravané a Slezané jsou tolerantní a rozhodně je není možné označit za rasisty. Kampaň proti šíření nenávisti HateFree Culture byla v podstatě zbytečná. Ekonomka Markéta Šichtařová je o tom bytostně přesvědčena. Tvůrci kampaně v podstatě udělali z komára velblouda a tvrdě na to doplatili. Dočkali se výsměchu. Zdá se navíc, že to někomu nestačilo a chystá další kampaň, v níž mají hrát hlavní roli Romové.

HateFree pohořela, ale někomu to nestačilo. Ekonomka Šichtařová píše o nové kampani, placené ze zahraničí
Foto: ReproFoto: ČT
Popisek: Ekonomka Markéta Šichtařová v pořadu ČT Hyde park

V nejedné zemi je rasismus jistě problémem, ale v Česku je tomu jinak. Cizinci byli v naší zemi přijímáni dobře. Až do kampaně HateFree Culture – kampani proti nenávisti, kterou její odpůrci překřtili na „nenávist zdarma“. Podle Šichtařové na tom něco je. Kdyby nebylo této kampaně, placené z velké části ze zahraničních zdrojů, Češi by si možná vůbec nevšimli letáku Lidlu, na němž sehrál hlavní roli černošský model. Kdyby nebylo tlaku shora na boj s nenávistí, většinu občanů by prý tento leták ponechal v klidu.

V blogu na serveru iDnes.cz Markéta Šichtařová napsala, že nebýt peněz ze zahraničí, nikoho by asi nenapadlo kampaň HateFree spouštět.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Zeman promluvil… A naštval

17:30 Zeman promluvil… A naštval

Exprezident Miloš Zeman pronesl vánoční poselství. Zkritizoval vládu Petra Fialy (ODS) za amatérismu…